Jak nakupovat

Jak si můžete nakoupit? 

  1. Vyberete si zboží a vložíte do košíku. 
  2. Odešlete objednávku, kde vyberete způsob platby a jak si přejete zboží doručit. 
  3. Potvrdíme vaši objednávku, potvrzovacím e-mailem. 
  4. Zboží odesíláme druhý den po obdržení platby. Pokud se něco nepovede (zásilka má z nějakého důvodu) a vám zboží nedorazí do 5-ti dnů od zaplacení, napište mi na mail b.synovcova@seznam.cz. Určitě to vyřešíme. 
  5. Převezmete zboží a můžete se radovat. Pokud by tomu tak náhodou nebylo, určitě mi napište. 

CHCETE SE NA COKOLIV ZEPTAT?

Pokud vám není cokoliv jasné, nebojte se mi napsat nebo zavolat. Jakmile to půjde, odpovím. 

 


CHCETE ZBOŽÍ VYMĚNIT

Pokud balíček dorazil, ale nejste nadšení? Nezoufejte, je tady možnost zboží rychle vyměnit. Co nejdříve po obdržení mně kontaktujte na b.synovcova@seznam.cz.  Poté, co se mailem domluvíme na výměně, nepoužité a nepoškozené zboží zabalte zpět do krabice nebo obálky, přiložte originál faktury a přiložte papírek s informací, za jaké zboží chcete zboží vyměnit.

Takto připravenou zásilku pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: Ing. Barbara Synovcová, Bělská 63, 739 24 Krmelín. 

Pokud je cena vyměněného zboží odlišná od původní, domluvíme se na vyrovnání rozdílu bankovním převodem. 

 


CHCETE VRÁTIT PENÍZE

Pokud vám zakoupené zboží nebude vyhovovat, máte možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit a dostat zpět své peníze. Prosím napište mi před vrácením zboží email s odůvodněním vrácení. Pomůže mi to naše výrobky stále zlepšovat, aby byly moje zákaznice spokojené a radovaly se z mých produktů. 

Nepoužité a nepoškozené zboží zabalte zpět do krabice, přiložte originál faktury. Takto připravenou zásilku pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: Ing. Barbara Synovcová, Bělská 63, 739 24 Krmelín.    

Po obdržení zásilky vám platbu vrátím bankovním převodem.

 


CHCETE ZBOŽÍ REKLAMOVAT

Na zboží zakoupené na e-shopu Lisse se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží důkladně zabalte proti poškození, přiložte originál naší faktury a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje. E-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: Ing. Barbara Synovcová, Bělská 63, 739 24 Krmelín. V případě kladného vyřízení reklamace vám pošleme opravené nebo vyměněné zboží zpět na naše náklady.

Po obdržení reklamace vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů, ale budu se snažit co nejdříve) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

  • opraveno a zasláno zpět (v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)
  • vyměněno za nové, nebo vráceny peníze (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

Zpět do obchodu